Włochy

Włochy – Wybrzeże Amalfi (5/5)

Ostatnia - piąta część relacji z wyjazdu do Włoch dotyczy wybrzeża Amalfi. Jak już pisałem w poprzednich wpisach mieszkanie w Sorrento mieliśmy wynajęte u włoskiej rodziny po przez serwis www.airbnb.com i to Sorrento było naszą bazą wypadową na wybrzeże. Czas...

Na zwiedzenie Capri postanowiliśmy przeznaczyć cały dzień. Chcieliśmy wykorzystać ten czas jak najlepiej, dlatego zaplanowaliśmy przeprawę możliwie najwcześniejszym promem. Przed wyjazdem z Piano di Sorrento oczywiście zaliczyliśmy szybkie włoskie śniadanie....

Po całym dniu w Pompejach i na Wezuwiuszu wyruszyliśmy do Sorrento. Droga wiodła wzdłuż wybrzeża. Jechaliśmy około 1h  z krótkim postojem na tarasie widokowym. Robiło się już ciemno, ale zdążyliśmy uchwycić panoramę Sorrento i zachód słońca nad Capri.  ...

Wyjazd z Rzymu zaplanowaliśmy na 29.08.2013r. Musieliśmy jeszcze odebrać auto z wypożyczalni.  Około 07.00 pożegnaliśmy się z Mario i pojechaliśmy na lotnisko Ciampino po samochód.  Mieliśmy jeszcze ważny bilet RomaPass, więc żeby było taniej i szybciej...

Wróciliśmy i powoli przeglądam zrobione zdjęcia. Podzieliłem je na pięć części. - Rzym i Watykan - Wulkan Wezuwiusz i Pompeje - Kampania , wybrzeże Amalfi, Positano oraz Ravello - Wyspa Capri - Sorrento   Rzym i Watykan Wylatywaliśmy z Okęcia 26.08.2013r. o...